1398-07-15 04:47
729
0
65808
گزارش اختصاصی ؛

چراغ سبز امید در تقاطع شهردار و سردار

فرمانده انتظامی استان و شهردار گرگان در جلسه شورای شهر ،  قول مساعد دادند مشکلی که برای رستوران دارهای کمربندی غربی گرگان بوجود آمده هر چه سریعتر رفع شود .

به گزارش گلستان ما ؛ شامگاه گذشته جلسه شورای شهر گرگان با حضور سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان گلستان و تجلیل از عوامل نظم و امنیت برگزار شد.

حاشیه اصلی این نشست ، حضور رستوران دارهای خیابان کمربندی غربی گرگان در صحن علنی شورا بود که برای دادخواهی از اشتباهی که در بستن ورودی های رستورانهای این نقطه از شهر صورت گرفته بود ، به پارلمان محلی آمدند .

علی یزدانی که به نمایندگی از رستوران دارها صحبت می کرد دلایل و مستندات خود را ارئه داد و در ادامه آقا ملایی رئیس شورای شهر گرگان گفت : حق با رستوران دارهاست ، این نقطه از گرگان برند شناخته می شود و با تنوع غذایی خوبی که دارد سرمایه ای برای شهر گرگان می باشد .

آقاملایی اظهار کرد : حق با کسبه محل است اما با افتتاح روگذر مشکلات این منطقه و دغدغه های آنها رفع خواهد شد .

در ادامه مهندس عارف معاون عمرانی شهردار گرگان نیز به توضیح درباره این موضوع پرداخت و عنوان کرد : اینکه این نقطه به صورت تردد دو طرفه در بیاید سال گذشته از طرف یکی از رستوران دارهای این نقطه بنام آقای معصوم شاهی به صورت جدی پیگیری شد ، ایشان مدعی بود که این نقطه پیشتر به صورت دو طرفه بوده و زمان شهرداری صادقلو بسته شد و رزق و روزی ما را بهم زد .

عارف بیان داشت : ایشان چندین بار مراجعه کرد و ما نیز طرحی را تهیه کردیم و به شورای ترافیک دادیم با یک سری ملاحظات جدید  و این شورای ترافیک بود که طرح را مصوب کرد.

معاون عمرانی شهردار گرگان خاطرنشان کرد : من به شخصه 100 درصد با دوطرفه کردن این محور مخالف بودم و این قول را به دوستان خواهم داد که تا 45 روز دیگر روگذر جدید افتتاح می شود و ورودی اکبرجوجه هم بسته می شود واین محور به قبل باز می گردد .

فرمانده انتظامی استان گلستان نیز در این نشست اظهار کرد : در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته انتظامی این موضوع توسط خبرنگارانی که در این جمع نیز هستند ، مطرح شد .

سردار روح الامین قاسمی اضافه کرد : بنده در حاشیه شورای تامین به فرماندار گرگان به عنوان رئیس شورای ترافیک شهرستان گفتم این موضوع جدی است و بریدگی نافرمی که زده شده ، همه را ناراحت کرده و اشتغال کسبه آنجا را مختل کرده است .

سردار قاسمی بیان داشت : این بریدگی مصوبه شورای ترافیک است و من بطور جدی از شما می خواهم که این موضوع را سر و سامان دهید .

فرمانده انتظامی استان یادآور شد : من همچنان پیگیر این موضوع هستم و به خبرنگاران هم قول پیگیری دادم و حتما آن را به یک نتیجه مطلوب خواهیم رساند .

شهردار گرگان نیز قول داد به این موضوع هر چه زودتر رسیدگی شود .

عبدالرضا دادبود در این نشست ضمن محترم دانستن دغدغه کسبه محل تاکید کرد : بخش زیادی از این دغدغه ها با افتتاح روگذر حل خواهد شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.